Drukuj

 u 1        W ramach Europejskiego Tygodnia Umiejętności Zawodowych w klasie 2 fs dla uczniów kształcących się w zawodzie sprzedawca w dniu 8 listopada br. zorganizowana została prelekcja dotycząca poprawnej komunikacji i asertywności oraz warsztaty prezentujące rodzaje klientów występujących w branży handlowej.

         Prelekcję przeprowadziła nasza Pani psycholog Liliana Białas, która w bardzo ciekawy sposób omówiła zasady poprawnej komunikacji w zawodzie sprzedawcy, a także wskazała uczniom jak postępować asertywnie w określonych sytuacjach. Kolejno w trakcie warsztatów przeprowadzonych przez Panią Ewę Swarlik uczniowie mieli możliwość zapoznania się                   z rodzajami klientów z którymi mogą spotkać się w branży handlowej, a także sposobami postępowania z tymi klientami. Uczniowie aktywnie uczestniczyli w spotkaniu, wykonywali ćwiczenia i przedstawiali scenki wiązane z obsługą poznanych typów klientów.

mgr inż. Ewa Swarlik

.